Post by bizpbetmarexpsour on Mar 6, 2022 9:46:49 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ballz ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ballz IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk glitch-nycklar ▞▞▞
▞▞▞ Ballz 2022 version ▞▞▞
Tillfredsställande spel utan annonser. Snabbspolningen framåt fungerar dock inte för stunden. Redigera. Åh. Här kommer annonserna
10/10
Ett roligt litet spel som döljer komplexiteten i spelet bakom ett enkelt gränssnitt.
Hur många annonser som helst, varje gång jag går tillbaka till startskärmen kommer det en annons, kontrollerna är också hemska och den studsar inte normalt
Tack för att du fixade snabbspolningsknappen.
Det var bra tills snabbspolningsknappen slutade fungera
Varning! Det är ett mycket beroendeframkallande spel. Lägg inte för mycket tid på att spela. Tack för detta underbara spel.
Fortsätt-knappen fungerar inte. Samsung S10.
Detta verkar ju som en ren kopia av bbtan! 👎
Lätt lätt underhållning. Omspelningsvärdet blir lägre ju mer du spelar.
Du vet hur det finns annonser där det står "Kan inte komma förbi nivå ett"? Tja, jag kan faktiskt inte komma förbi nivå ett! Super utmanande, bra mängd annonser, bra tidsdödare! Vad mer kan man begära?
Det bästa spelet jag någonsin spelat. Jag har runt 1300 bollar, och jag spelar det som 6 månader. Det är så sjukt (på ett bra sätt). 😂
Det var kul och allt utom skärmstorleken passar inte, spelets skärmstorlek är större än mitt visningsområde.
Betalade för inga annonser via appen i appen och fick kvittot. Den har fortfarande annonser efter varje försök. Spelet i sig är en explosion bortom denna glitch
Jag spelade det här spelet ganska mycket under 2017 och 2018, men jag var tvungen att ta bort det när de började ha en helskärmsannons efter varje omgång. Spelet är så frustrerande att det nästan inte går att spela nu.
Alldeles för många annonser, lite glitchy, bra idé men dålig tillämpning, som jag sa alldeles för många annonser
Mycket bra spel, har spelat det länge nu.
Ballz ปริศนา yit
Jag har inte spelat det här spelet på ett tag och bestämde mig för att ta det igen eftersom det är en rolig tidsdödare, och när det fungerar är det bra men det är väldigt buggigt. Pausknappen fungerar inte halva tiden och ibland skjuter den slumpmässigt av sig själv och du kan inte stoppa den, ibland när man skjuter bollarna kommer kontrollerna att invertera sig själva och linjen kommer inte i linje med min input, blockerar ibland bara försvinner och bollar stannar på golvet tills du tvingar stänga appen.
Jag har spelat det här spelet länge och jag tycker om det. Jag hade låst upp allt innehåll och i en uppdatering tog de bort allt mitt hårda arbete. Knappen för snabbspolning framåt gick sönder. Älskar spelet men går inte att spela just nu. Suger när du spenderar pengar för att stödja en app, men jag kan inte spela utan något snabbare alternativ
Ett bra spel som jag spelade mycket på iPhone men efter att ha bytt till Pixel 3 XL är upplösningen inte optimerad och sidorna av skärmen är avskurna vilket gör det obehagligt att spela
Går inte att använda appen
Riktigt trevligt spel men det blir lite laaaaagggggggyyyyy när man skjuter över 1000 bollar i snabbläge
Annonser och de slumpmässiga blocken kan ibland göra det omöjligt att vinna
Ballz ปริศนา yit
Ballz ปริศนา yit
Älskade det här spelet. Vi har spelat i några år. Men nu fungerar inte snabbspolningen och det suger lite. Jag kommer att spela i ungefär tre eller fyra nivåer och blir irriterad och går och spelar Candy Crush istället. Snabbspolning framåt är ett måste när du kommer till de högre nivåerna
ett trevligt spel att ha i din telefon när du är stressad fullt ut
Har spelat i flera år. Den senaste uppdateringen förstörde verkligen spelet. Många av knapparna fungerar inte, det viktigaste är att snabbspola framåt
Piss spel rekommenderar ej!
Betald för inga annonser för länge sedan. Ny uppdatering bröt snabbspolningsknappen och la till annonser igen. Åtgärda, annars måste vi begära en återbetalning från Play Store.
Det här spelet är riktigt bra eftersom det håller dig sysselsatt utan att bli uttråkad. Det är riktigt roligt och frustrerande!
Ballz ปริศนา yit
Ripoff
Kan vara bättre, jag tror att siffran blir för hög till snabbt
Ända sedan jag var tvungen att anmäla mig och godkänna de nya villkoren har jag inte kunnat använda snabbspolningsknappen. Väldigt irriterande. Jag har provat alla versioner av att acceptera villkoren och fortfarande ingenting. Snälla fixa detta!!!
Sämsta appen någonsin. Varje gång den öppnar playstore för signering. Varje gång den gör allt det där onödiga, varje gång jag måste fylla i mina lösenord och trycka på knappen Hoppa över varför i helvete behöver du mitt Play Store-konto för att spela spelet? Jag kan bara trycka på den och börja spela den. Lätt. Men utvecklarna är så dumma tycker jag. Väldigt dumt gränssnitt.
Lite irriterande eng men det är snällt
The Tower - Idle Tower Defense Simulácie fuu
Ballz Rompicapi bkx
Roligt spel, men för många annonser, stängs slumpmässigt och därför lagom irriterande. Skulle inte rekommendera detta.
Jag kan inte snabbspola rundor framåt på min Samsung Z Fold 3, jag klickar på knappen och ingenting händer, väldigt irriterande att vänta på att de längre rundorna ska ta slut. Kommer att uppdatera recensionen om det fixas.