Post by bizpbetmarexpsour on Mar 6, 2022 9:43:48 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Woordenverhaal - Prison Break ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Woordenverhaal - Prison Break IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codeert veel sleutels ▞▞▞
▞▞▞ Woordenverhaal - Prison Break 2022 version ▞▞▞
De app is heel leuk
Net begonnen.
Leuk spel. Maar teleurgesteld dat het zo moeilijk is om vooruit te komen. Je hebt tonnen munten nodig om de volgende tool te krijgen. En krijg slechts 10 munten per niveau, zelfs als je 3 woorden op dat niveau moet vinden. Zit te denken aan de-installeren.
Goed tot nu toe
Miami Rope Hero Spider Games Ролеви nfa
Ik ben net met dit spel begonnen, maar het is anders dan de meeste woordspelletjes, het is interessanter en laat de hersenen werken. Advertenties zijn een beetje vreemd, maar ik weet zeker dat je kunt betalen om ze te stoppen. Ik geef 5 sterren omdat ze het verdienen.
Mag iets meer verhaal in
Word Fables - Prison Break શબ્દ mhlo
Heel leuk tijdsverdrijf
Leuk tot nu toe, jammer dat een reclame kijken voor extra munten niet meer werkt.
Kan hem niet eens openen dan gaat die weer direct er af
Zeer leuk spel
Leuk, uitdagend. Geniet er echt van.
Eenvoudig en hersens denken. Houd de geest open over welke scène wordt getoond - hint.
Ik zou het nul sterren geven omdat ik 2 verschillende muntpakketten heb gekocht en niet de munten heb ontvangen die ze graag je geld willen aannemen
Heel ander en leuk spel
Het is oké, een beetje saai.Zorg ervoor dat je een dagelijkse bonus krijgt.
Leuk maar moeilijk
Wow, nooit verwacht dat dit een goede game zou zijn, Animatie is geweldig. Verhaal 10/10 Moet spelen.Dit is een leuk spel en ik speel het graag om de tijd te doden en anderen zouden het eens moeten proberen, het zet je aan het denken
Niet voor mij
Ik hou van dit spel. Het is leuk.
Geef hints
Geweldig spel toppie
Mooi zo
Super spel
Vijf minuten spelen en het kost echt geld... In mijn ogen is het niet zo'n goed spel... Mijn mening..
Hij doet het niet eens
Het is leuk en gemakkelijk als je eenmaal nadenkt over het woord dat je nodig hebt
Saai en moeilijk
Moet er wennen
Бекство речима Игре са речима ltne
Los dit probleem op, er zijn meer tools nodig
Moeilijk maar heel leuk
Vind het tot nu toe leuk
Leuk spel soms wel lastige woorden
goed spel
Sanatarinat - Vankilapako Sanapelit gkpr
Leuk en interessant
Moeilijk dus leuk
Ik hou echt van het spel en het houdt me gefocust en IAM om tegen iedereen te zeggen Dank je wel en God zegene je
GOED!!!!
Traag, saai en repetitief....
Heel leuk spel. Is een goede hersentrainer met een mooi verhaal. Bovenkant! Ik kijk uit naar het vervolg zoals aangekondigd op het eind van het verhaal.
Js
Zo'n goed spel!!
Wel leuk spel
Mooi spel
Heel leuk,niet te makkelijk
Ik vind het een beetje moeilijk, maar het zet je aan het denken
Leuk spel!
Ik heb genoten van dit spel, maar ik heb een frustrerende bug. Mijn gereedschap zit vast op de boormachine. Ik heb 4000 munten uitgegeven aan een drilboor en deze kwam nooit opdagen. Geen van de nieuwe tools die ik koop verschijnen. Irritant en maakt dat ik het spel wil dumpen.
Het is best wel cool
Ik moest deze sterren geven want dan krijg ik 160 munten
Wort Gefängnis Worträtsel xeg